contact

وکیل سوابق بیمه

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: حقوق بیمه

سوالات مطرح شده
1
وکیل سوابق بیمه

بیمه یکی از حقوقی است که می‌توان به منظور داشتن پشتوانه مالی در آینده و یا کاهش بسیاری از هزینه‌ها مانند هزینه‌های درمان از آن استفاده کرد. افراد به دو روش تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند که یا توسط شخصی که برای آن کار می‌کنند یعنی کارفرمایان بیمه می‌شوند و یا خود آن‌ها با پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند که مورد اول را بیمه اجباری و مورد دوم را بیمه اختیاری می‌نامند. همه افراد به تعداد سال‌هایی که حق بیمه را پرداخت کرده باشند سابقه بیمه دریافت خواهند کرد و بعد از بازنشستگی نیز می‌توانند حقوق دریافت کنند. اما در صورتی که سابقه بیمه به درستی تعیین نشده باشد و یا مشکل یا اعتراضی به سابقه بیمه وجود داشته باشد، می‌توان به کمک وکیل سوابق بیمه مسئله به وجود آمده را برطرف نمود.

همچنین در صورتی که قصد افزایش سابقه بیمه وجود داشته باشد نیز می‌توان از وکیل سوابق بیمه کمک گرفت. بیمه نیز مانند سایر مسائل، قوانین خاص خود را دارد که پیگیری امور و مسائل مربوط به بیمه زمانی امکان‌‌پذیر خواهد بود که به همه این قوانین آشنایی داشت. وکیل بیمه شخصی است که به همه مسائل حقوقی و قوانین بیمه مسلط بوده و برای پیگیری و رسیدگی به موضوعاتی مانند افزایش سابقه بیمه و همچنین اعتراض به سوابق بیمه، می‌توان از وکیل بیمه در شمال تهران کمک گرفت.

برای کمک گرفتن از بهترین وکیل بیمه که در کار خود حرفه‌ای باشد و در رابطه با مسائل مربوط به بیمه از تجربه کافی برخوردار باشد، می‌توان از مجموعه حقوقی معید کمک گرفت. مجموعه معید، مجموعه‌ای حقوقی است که بهترین وکلا از جمله وکیل سابقه بیمه در این مجموعه فعالیت دارند.

2
روش‌های افزایش سابقه بیمه

افزایش سوابق بیمه اهمیت زیادی دارد، زیرا هرچه سابقه بیمه بیشتر باشد، تعداد سال‌هایی که حقوق بیمه بازنشستگی دریافت می‌شود نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دو روش کلی برای افزایش سابقه بیمه وجود دارد که در ادامه به بررسی این دو روش خواهیم پرداخت.

2-1 افزایش سابقه بیمه با خرید بیمه سربازی

همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند، در طول خدمت سربازی از طرف دولت بیمه می‌شوند و هزینه‌های درمانی آن‌ها نیز به واسطه بیمه رایگان خواهد بود. تعداد سال‌های بیمه سربازی نیز با توجه به مدت خدمت سربازی مشخص می‌شود که همان دو سال در نظر گرفته می‌شود.

همانطور که گفته شد در مدت سربازی، دولت حق بیمه سرباز را پرداخت می‌کند، بنابراین برای افزایش سابقه بیمه به واسطه بیمه سربازی، باید بیمه سربازی خریداری شود. اما به منظور خرید بیمه سربازی دو شرط وجود دارد که عبارتنداز، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودن متقاضی و داشتن حداقل دو سال بیمه اختیاری یا اجباری. در صورتی که این دو شرط فراهم باشد می‌توان به یکی از شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه نمود و درخواست خرید بیمه را ارائه داد.

2-2 افزایش سابقه بیمه به دلیل عدم پرداخت بیمه کارفرما

در بسیاری از مشاغل، کارفرما برای کارکنان خود حق بیمه را پرداخت کرده و آن‌ها را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد. اما در صورتی که کارکنان در مدتی برای کارفرما کار کرده باشند اما کارفرما بیمه آن‌ها را پرداخت نکرده باشد، سابقه بیمه آن‌ها دچار مشکل می‌شود. اما در صورتی که کارفرما مجدداً حق بیمه را پرداخت کند، امکان اضافه کردن سابقه بیمه به مدتی که بیمه پرداخت نشده بود نیز وجود و دارد.

3
وکیل افزایش سابقه بیمه

همونطور که گفته شد دریافت و افزایش سوابق بیمه فواید زیادی دارد و افرادی که بازنشسته می‌شوند می‌توانند حق بیمه بازنشستگی را به صورت ماهیانه دریافت کنند. افزایش سوابق بیمه به هر کدام از دو روش ذکر شده، رویه قانونی و فرایند خاص خود را دارد که به کمک وکیل افزایش سابقه بیمه می‌توان به راحتی مسئله افزایش سابقه بیمه را پیگیری نمود و اقدامات لازم را انجام داد.

همچنین در صورتی که با درخواست افزایش سابقه بیمه موافقت نشود و یا مشکلی در افزایش سابقه بیمه متقاضی به وجود آید، می‌توان به کمک وکیل افزایش سابقه بیمه مسائل و مشکلات پیش آمده را پیگیری و برطرف نمود. وکیل افزایش سابقه بیمه، شخصی مسلط به همه قوانین و امور بیمه از جمله روش‌های افزایش سابقه بیمه و مشکلات و موانع افزایش سابقه بیمه است. بنابراین رسیدگی و حل سریع مسائل و مشکلات افزایش سابقه بیمه، با کمک وکیل مربوطه امکان‌پذیر است.

قوانین و استثنائاتی نیز برای افزایش سابقه بیمه وجود دارد که وکیل افزایش سوابق بیمه و وکیل بیمه تامین اجتماعی که با دانش و تخصصی که در این زمینه دارند، از روش‌های قانونی و انجام راه‌های موثر، افزایش سوابق بیمه را سهل و سریع نموده و نسبت به زمانی که خود شخص امور مربوط به بیمه را پیگیری می‌کند، نتایج مطلوب و بهتری را دریافت خواهد نمود.

4
بهترین وکیل افزایش سابقه بیمه

مسئله افزایش سابقه بیمه مسئله مهم و حساسی است که برای پیگیری و رسیدگی به آن، باید از دانش کافی در مورد قوانین افزایش سابقه بیمه اطلاع داشت. در صورتی که مشکل و مسئله‌ای که برای افزایش سابقه بیمه به وجود آمده است به صورت صحیح پیگیری نشود، نمی‌توان از مزایا و حقوق سابقه بیمه بهره‌مند شد و حق و حقوق خود را پس گرفت.

بنابراین فرقی نمی‌کند که مشکل افزایش سابقه بیمه به دلیل کوتاهی کارفرما بوده باشد یا خود شرکت بیمه و یا خود شخص، در هر صورت برای حل مشکل باید از وکیلی متخصص و با تجربه کمک گرفت که به همه مسائل بیمه تسلط داشته باشد. علاوه بر این حتی در صورتی که افزایش سابقه بیمه بدون مشکل باشد نیز، برای پیگیری و افزایش آن باید از وکیلی حرفه‌ای کمک گرفت تا با توجه به سال‌هایی که می‌توان به سوابق بیمه اضافه کرد، اقدامات لازم را انجام دهد و مستندات و مدارک لازم را ارائه دهد.

برای انتخاب بهترین وکیل افزایش سوابق بیمه که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توان از مجموعه حقوقی معید کمک گرفت. زیرا مجموعه حقوق معید یکی از مجموعه‌های حقوقی معتبر و شناخته شده است که بهترین وکلا از جمله وکلای افزایش سابقه بیمه در این مجموعه فعالیت دارند. همه وکلای افزایش سابقه بیمه مجموعه حقوقی معید، از آگاهی و تخصص کافی در مورد مسائل و قوانین مربوط به افزایش سابقه بیمه برخوردار بوده و تجربه‌های موفقیت‌آمیز زیادی در این زمینه دارند.

5
نتیجه‌گیری

بسیاری از افراد به واسطه کار کردن و از طریق حق بیمه‌ای که کارفرما پرداخت می‌کند، بیمه می‌شوند و یا خودشان با پرداخت حق بیمه، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند. تعداد سال‌هایی که هر فرد بیمه دارد، مسئله مهمی است زیرا بعد از بازنشستگی به همان تعداد سال‌هایی که حق بیمه پرداخت شده است، افراد حقوق بازنشستگی دریافت خواهند نمود. اما در این میان روش‌هایی نیز برای افزایش سابقه بیمه وجود دارد که به منظور افزایش سریع و راحت آن و به روش قانونی، می‌توان از وکیل سوابق بیمه و وکیل بیمه تامین اجتماعی کمک گرفت.

وکیل سوابق بیمه شخصی است که به همه امور، مسائل و قوانین بیمه مسلط بوده و با نحوه افزایش سوابق بیمه و الزاماتی که در این رابطه وجود دارد، آشنایی دارد. افزایش سابقه بیمه به دو روش خرید بیمه سربازی و همچنین درصورت عدم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما برای مدتی مشخص و سپس پرداخت مجدد آن، وجود دارد.

 اما افزایش سابقه بیمه به هر یک از این دو روش، قواعد و قوانین خاص خود را دارد و باید اقدامات لازم صورت گیرد. وکیل سابقه بیمه با دانش و تخصصی که در زمینه مسائل مربوط به بیمه دارد و با داشتن تجربه کافی، فرایند افزایش سابقه بیمه را به صورت قانونی و خیلی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌دهد‌.

به منظور انتخاب بهترین وکیل سوابق بیمه نیز که در کار خود تخصص داشته باشد و اقدامات لازم برای افزایش سابقه بیمه را به بهترین نحو انجام دهد، می‌توان از وکلای مجموعه حقوقی معید کمک گرفت. وکلای افزایش سوابق بیمه مجموعه حقوقی معید از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار بوده و همه اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

سوالات متداول

1- به چه روش‌هایی می‌توان سوابق بیمه را افزایش داد؟

افزایش سابقه بیمه در دو صورت امکان‌‌پذیر است که عبارتنداز،

  • با گذراندن دوره خدمت سربازی به دلیل بیمه شدن سربازها توسط دولت، امکان خرید دو سال بیمه سربازی و افزایش آن به سوابق بیمه وجود دارد.
  • درصورتی که کارفرما مدتی حق بیمه کارگر را پرداخت نکند و سپس مجددا نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کند، کارگر می‌تواند سوابق بیمه مدت پرداخت شده را دریافت کند و به سابقه بیمه خود اضافه نماید.

2- چرا برای افزایش سوابق بیمه باید از وکیل کمک گرفت؟

افزایش سابقه بیمه، قوانین و مراحل خاص خود را دارد و استثنائات و قوانینی نیز در این رابطه وجود دارد، بنابراین برای افزایش سابقه بیمه اطلاع از همه این مسائل ضرورت دارد که به کمک وکیل سابقه بیمه که در این زمینه دانش، تخصص و تجربه کافی دارد می‌توان سابقه بیمه خود را راحت‌تر و سریع‌تر افزایش داد.

3- بهترین وکیل افزایش سابقه بیمه چه کسی است؟

افزایش سابقه بیمه مسئله مهم و حساسی است که برای رسیدگی دقیق و سریع به این مسئله می‌توان از وکلای افزایش سابقه بیمه مجموعه حقوقی معید کمک گرفت. زیرا همه وکلای افزایش سابقه بیمه مجموعه حقوقی معید دارای دانش، تخصص و مهم‌تر از آن، تجربه کافی برای رسیدگی به مسئله افزایش سابقه بیمه هستند.

نظرات درباره مقاله وکیل سوابق بیمه

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک | 0 تا 100 مراحل وصول چک با تصویر

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401