contact

بهترین وکیل ملکی در تهران⚖️💰 هزینه وکیل ملکی1403💰

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: املاک و اراضی

سوالات مطرح شده
1
وکیل ملکی در تهران

شناخت و واگذاری پرونده های ملکی به بهترین وکیل ملکی بهترین راهکار برای جلوگیری از این زیان مالی است. ملک جزء دارایی های غیر منقول و بسیار مهمی است که قیمت زیادی دارد و نمی توان برای مشکلات حقوقی متنوع و گاهی پیچیده آن به طور اختیاری و خودسرانه عمل کرد. اهمیت یک وکیل ملکی در این پرونده ها زمانی است که تخلف و جعل اسناد ملکی یا قیمت و متراژ ملک زیاد است و احتمال از دست دادن این دارایی ارزشمند بیشتر می شود.

بنابراین با هزینه مناسب از بهترین مشاوره و راهنمایی کاربردی و مفید گروه حقوقی دپارتمان معید می توان بهره برد تا از کمک این وکلای ملکی بهره مند گردید. در ادامه نیز به طرح و معرفی بهترین و معتبرترین وکیل ملکی در تهران، وظایف و ویژگی های آن و پاسخ به سوالات حقوقی مختلف به کمک این وکلا پرداخته خواهد شد.

 

اگر در تهران هستید و به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران میگردید مجموعه معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در ایران است که شما میتوانید به صورت آنلاین از این دپارتمان مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 

2
بهترین وکیل ملکی تهران چه کسی است؟

وکیل ملکی در تهران

دعاوی مربوط به ملک و املاک مسکونی و غیر مسکونی همواره پر هزینه، حساس و با اهمیت و گاهی پیچیده و زمان‌بر به ویژه در نقاط مختلف در پایتخت همراه هستند. بنابراین شناخت بهترین وکیل ملکی در تهران که دارای بیشترین تجربه، اعتبار و پیشینه موفق بوده اولویت تمام افرادی باید باشد که با این گونه از پرونده های حقوقی و یا ثبتی مواجه هستند. شناخت بهترین وکیل با جستجو و تحقیق درباره وکلای پایه یک دادگستری که از پروانه وکالتی معتبر برخوردار بوده و اکثر پرونده های خود را با موفقیت در نتایج طی کرده، ممکن است. در این زمینه املاک و امور حقوقی آن ها هم اکنون گروه وکلای معید با بهترین و بیشترین سوابق، تسلط و آگاهی به انواع موضوعات پرونده های ملکی و مالکیت را دارد و با یک بار دریافت مشاوره از این گروه، به سطح بالای استانداردهای وکلای کارشناس ملکی پی برده می شود. دپارتمان معید نه تنها یک وکیل بلکه مجموعه‌ای از بهترین نیروهای متخصص در زمینه دعاوی ملکی را در اختیار موکلان خود قرار خواهد داد.

 

بهترین وکیل ملکی در تهران (پایه یک دادگستری)

در تهران به دلیل جمعیت و وسعت پایتخت، نیاز به وکیل در زمینه شرکت و تجارت، امور خانواده، جرائم مختلف، امور چک و اسناد پرداختی، اخذ ویزا و صدها مورد دیگر همواره اولویت اشخاص است. از طرفی تعداد وکلای مدعی حل پرونده در کمترین زمان و با بهترین عملکرد و نتیجه زیاد است اما در گروه دپارتمان حقوقی معید، دسترسی به وکیل آسان، سریع و با نتایج مثبت قطعی و حقیقی همراه است. این گروه حقوقی معتبر و متخصص در همه زمینه ها و حوزه های حقوقی و کیفری داری چند وکیل ممتاز، حرفه‌ای، مجرب در انواع پرونده های کیفری بوده و هر کدام نیز پیشینه و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آشنایی با همه آن ها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه مفید و در مواقع نیاز ضرورت دارد.

  • خانم سپیده سعیدی

بهترین وکیل ملکی در تهران

وکیل پایه یک دادگستری که تخصص ویژه‌ای در زمینه املاک و اراضی دارد. این وکیل حاذق و مسلط به تمامی ابعاد و قوانین حقوقی، کیفری و ثبتی علاوه بر ارائه مشاوره حرفه‌ای در هر زمینه به ویژه سندهای تجاری با دانش و اشراف کامل به دیگر امور حقوقی نیز به موکلان یا افراد نیازمند به مشورت درباره پرونده خاص آن ها کمک خواهد کرد.

خانم سپیده سعیدی با داشتن پروانه وکالت و فعالیت و سوابق درخشان در دپارتمان معید، موفقیت زیادی در انواع پرونده های مالیاتی شرکت ها، تنظیم و ارزیابی قراردادهای شرکت، خسارات و انحصار وراثت، امور حقوقی مزایده و مناقصه، حل و فصل دعاوی حقوقی شرکت و انواع دیگر دعاوی ثبتی و تجاری داشته است. در کنار این وکیل شایسته و کاربلد سایر همکاران باتجربه و متخصص نیز حضور دارند و تمامی مراحل پرونده با مشورت آن ها به ویژه برای پرونده های پیچیده انجام خواهد شد.

 میتوانید به صورت آنلاین از دپارتمان معید مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 
  • آقای عماد نمرودی

بهترین وکیل ملکی در تهران

از دیگر گزینه های معرف و خوش نام به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، آقای عماد نمرودی است که سوابق زیادی در امور کیفری و حقوقی انواع پرونده ملکی دارند. این وکیل علاوه بر تخصص عالی و سابقه طولانی در حل و فصل پرونده های بیمه افراد و مراکز مختلف در سایر زمینه های حقوقی و مدنی، خانواده و یا فرایندهای مراتبی قضایی آگاهی و دانش کافی دارد و همه موکلان از همکاری و قبول پرونده آن ها توسط این وکیل عالی رتبه رضایت دارند.

در نتیجه با مراجعه به دپارتمان حقوقی معید و دریافت مشاوره درباره مشکل خاص مورد نظر علاوه بر امکان صحبت با یک وکیل مجرب در زمینه آن مشکل، از مشورت و نظرات و تجارب دیگر همکاران آن نیز برخوردار خواهند شد. در دپارتمان معید علاوه بر آقای نمرودی سایر کارشناسان حقوقی دارای مدارک و مدارج دانشگاهی، پروانه وکالت و سوابق گوناگون در هر حوزه اجرای ثبتی، حقوقی، کیفری و یا پرونده های نیازمند به این روش های زوجی هستند.

 میتوانید به صورت آنلاین از دپارتمان معید مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  • آقای سید فرزاد موسوی

بهترین وکیل ملکی در تهران

دانش و آگاهی از همه قوانین و تبصره های مربوط به مالیات و مالیات ستانی و املاک و اراضی و همه انواع موضوعات در تخصص وکیل پایه یک دادگستری آقای سید فرزاد موسوی است. موفقیت های این وکیل مجرب در مشاوره کاربردی و قبول وکالت پرونده های پیچیده مالیاتی شرکت ها و افراد، چشمگیر بوده است و امکان برقراری ارتباط راحت و طرح مشکلات مالیاتی خود با این دکیل دپارتمان حقوقی معید وجود دارد.

از طرفی ارائه راهکار و حل و فصل پرونده های مربوط به مالیات و امور مالی شرکت، مالیات بر ارزش افزوده و هر مالیات مستقیم و غیر مستقیم دیگری نیز به کمک این وکیل درجه یک و کاردان انجام خواهد شد. در بین وکلای حقوقی معید، علاوه بر تخصص در هر شاخه خاص حقوقی، در دیگر امور وکالتی و حقوقی می توان از دانش آقای فرزاد موسوی و یا همکاران او بهترین استفاده را نمود.

 میتوانید به صورت آنلاین از دپارتمان معید مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  • آقای حمید سرخیلی

وکیل ملکی در تهران

در تمامی امور حقوقی و مدنی که زیر مجموعه های گوناگونی دارند از تخصص و مهارت وکیل پایه یک دادگستری، آقای حمید سرخیلی می توان بهره برد. این وکیل کار کشته و باسابقه نیز در پرونده های کیفری مربوط به ملکی، کلاهبرداری، دزدی، تهدید، خیانت در امانت، جعل اسناد و دیگر موارد دارای بیشترین فعالیت و تخصص است. با این وجود مانند سایر وکلا علاوه بر حوزه ویژه و خاص فعالیت خود در سایر امور مدنی و پروسه های قضایی دارای سوابق درخشان و فعالیت های گسترده است.

قدرت و فن بیان عالی، همراهی صفر تا صد پرونده تا رسیدن به نتایج مطلوب موکل و اخذ هزینه منصفانه از خصوصیات این وکیل و همکاران او در گروه حقوقی معید است. همچنین در دپارتمان معید از خدمات حقوقی این وکیل مجرب با برقراری ارتباط می توان مشکلات متنوع خود را با مشاوره حل کرد اما در صورت پیچیده بودن پرونده و نیاز به ارزیابی بیشتر امکان ارائه درخواست پذیرش وکالت به این وکلای برتر تهران وجود دارد.

 میتوانید به صورت آنلاین از دپارتمان معید مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4


⚖️💰هزینه وکیل ملکی در سال 1403 چقدر است؟


به طور خلاصه هزینه یا حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی، بین 7 تا 10 درصد از بهای خواسته تعیین می شود. این مبلغ با در نظر گرفتن نوع دعوا اعم از مالی مانند دعوای الزام به تنظیم سند و غیر مالی مانند رفع تصرف عدوانی متفاوت است.

به موجب ماده 9 آئین نامه تعرفه حق الوکاله مصوب 1399 که در حال حاضر و در سال 1403 با لحاظ ماده 62 قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تعرفه وکالت و میزان حق الوکاله وکیل دادگستری در دعاوی مالی، در صورتی که حکم دادگاه بدوی، در مورد بهای خواسته یا همان خواسته دعوی، قطعی باشد، 10 درصد بهای خواسته بوده و اگر حکم دادگاه بدوی قطعی نباشد، حق الوکاله وکلا در دعاوی مالی مطابق جدول زیر تعیین می شود:

  • تا مبلغ پانصد میلیون ریال (8 درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ پانصد میلیون ریال تا دو میلیارد ریال (7 درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ دو میلیارد ریال تا ده میلیارد ریال (5 درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ ده میلیارد ریال تا سی میلیارد ریال (4 درصد بهای خواسته)
  • از مبلغ سی میلیارد ریال به بالا(3 درصد بهای خواسته)

 

اگر در تهران هستید و به بهترین وکیل ملکی تهران نیاز دارید مجموعه معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در ایران است که شما میتوانید به صورت آنلاین از این دپارتمان مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 

وکیل ملکی چه کمکی به ما میتواند بکند؟

وکیل ملکی در تهران

3
اهمیت یک وکیل در پرونده های ملکی

وکیل متخصص امور املاک یک وکیل پایه یک دادگستری است که در حوزه املاک و قوانین و مقررات مربوط به اسناد ملکی تسلط دارد. با توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در قوانین ملکی، فرایندی پیچیده و تخصصی برای امور حقوقی املاک باید طی شود که این امر تنها از عهده برترین وکلای متخصص و ویژه ملک به نتیجه مطلوب می رسد. بنابراین به دلیل دانش محدود اکثر افراد از قوانین ملکی و ارزشمندی بالای این املاک نمی توان ریسک فعالیت و عملکرد خود سرانه طرح شکایت و دعاوی را شخص موکل انجام دهد و این جا است که اهمیت حضور و مشاوره یا اخذ راهنمایی و قبول وکالت پرونده توسط وکیل ملکی بیشتر خواهد شد.

4
موضوعات پرونده های ملکی چیست؟

بهترین وکیل ملکی در تهران

به طور کلی موضوعات و دعاوی ملکی به سه دسته کلی دعاوی حقوقی ملکی، دعاوی ثبتی ملکی و دعاوی کیفری تقسیم می شوند که هر کدام نیز موضوعاتی جزئی و زیر مجموعه دارند. بنابراین مطابق قانون و از جمله رایج‌ترین موضوعات پرونده های ملکی عبارتند از:

  •  دعاوی الزام به تنظیم سند ملک، تحویل ملک یا دعاوی خلع ید
  • دعاوی سرقفلی، انحصار وراثت، قراردادهای مشارکت در ساخت و پرونده اجرت المثل ملک
  •  فروش ملک مشاعی، دعاوی ابطال قرارداد و جعل سند املاک
  •  شکایت مبنی بر تخلیه اماکن، رفع تصرف عدوانی و مطالبه ثمن قرارداد ملکی
  •  دعاوی خیانت در امانت، کلاهبرداری در خرید و فروش ملک و تبانی و فساد در معاملات ملکی
  •  دعاوی کاربری کشاورزی و معاملات معارض یا دعاوی ورود غیر مجاز به ملک دیگران
  •  دعاوی ابطال مراحل ثبتی و اجرائیه ثبتی املاک
  •  دعاوی افراز ملک مشاع و دیگر دعاوی ثبتی

5
وظایف بهترین وکیل ملکی در تهران

هر وکیل ملکی در قبال قانون، دادگاه و حقوق موکل خود وظایفی دارد که عمل به آن ها الزامی و مهم و مبنایی برای انتخاب بهترین وکیل است. بنابراین مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف بهترین وکیل ملکی در تمام نقاط تهران عبارتند از:

  •  آشنایی و تسلط به همه قوانین ثبتی، کیفری و حقوقی املاک دولتی و خصوصی یا رهن و اجاره ملک
  •  تجربه و سوابق کافی وکیل ملکی
  •  آشنایی با روند دادگاه و امور قضایی مربوط به ملک
  •  دارای سرعت عمل در امور و سر سخت بودن در کارها
  •  آگاهی از هزینه و مخارج هر پرونده و اعلام آن ها به موکل خود
  •  نظارت بر اجرای احکام و هر مرحله پرونده
  •  مشاوره حرفه‌ای و قبول وکالت در دعاوی مختلف ملکی
  •  مشاوره و تنظیم قراردادها، اعتراض به رای و دادخواهی
  •  دانش و تخصص کافی در امور ملکی
  •  صداقت، مسئولیت پذیری و شجاعت و پیگیری مستمر امور

6
نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

 بهترین وکیل ملکی در تهران

در انتخاب بهترین وکیل ملکی بهتر است که علاوه بر ویژگی های مطرح شده به ارتباط آن با دیگر موکلان و تخصص او در تنظیم قراردادها و درخواست های قضائی نیز دقت شود. همچنین تجارب وکیل ملکی در تدوین قراردادها و متمم های مربوط به آن، تنظیم دادخواست و معرفی صحیح خواسته دعوی و موکل، مهارت در نگارش لوایح مختلف در هر مرحله، اعلام تقاضاهای قانونی به موقع و برای تقویت موضع موکل از دیگر نکات قابل توجه در انتخاب وکیل ملکی در تهران است. اعلام اعتراض به موقع برای حقوق موکل، آگاهی کامل از قوانین ملکی و قید دقیق بندهای مفید و به نفع موکل در قراردادهای خرید و فروش ملک نیز از دیگر نکات با اهمیت است.

7
نحوه اثبات مزاحمت ملکی در دادگاه

در مزاحمت ملکی تصرف یا قصد تصرف توسط دیگران مشاهده نخواهد شد بلکه شخص ثالثی دردسرهای خاصی را برای مالک ملک غیر منقول ایجاد خواهد کرد و باید با اثبات این جرم علیه مجرم اقدام به شکایت کرد. برای اثبات مزاحمت ملکی دو روش وجود دارد که اولی اثبات سابقه تصرف ملک توسط خواهان و دومی تصرف بدون رضایت خواهان که امکان پیگیری این موارد با روش های حقوقی و کیفری نیز وجود دارد. در صورت وجود شاهد می توان از شهادت آن در دادگاه استفاده کرد و همچنین اسناد رسمی و معتبر اثبات کننده وقوع این جرم نیز از دیگر راه های کمک کننده برای اثبات مزاحمت ملکی در دادگاه است.

8
مجازات مزاحمت ملکی در قانون

 بهترین وکیل ملکی در تهران

بر اساس ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، مجازات این جرم حبس از یک ماه تا یک سال است و از جرائم قابل گذشت است. مطابق قانون مجازات حبس تعزیری، مجازات این جرم برای املاک متعلق به اشخاص خصوصی، حبس از ۱۵ روز تا ۶ ماه است و این جرم به طور مستقیم مطابق قانون درجه هفت، قابل پیگیری در دادگاه هستند. بنابراین بعد از انجام تحقیقات دادگاه کیفری، اثبات جرم و انجام جلسات دادرسی با حضور وکیل و فرد شاکی به همراه متشاکی پرونده حکم نهایی دادگاه تعیین کننده میزان مجازات مزاحمت ملکی مطابق قانون برای فرد مجرم است.

9
وکیل ملکی چه کمکی به پرونده میکند

نوع خدماتی که می توان از وکیل ملکی دریافت کرد بستگی به موضوع پرونده و مشکلات حقوقی و کیفری یا ثبتی ملک دارد که در هر شرایط این کمک ها و اخذ مشاوره برای روند و نتایج پرونده بسیار کاربردی و مفید خواهند نمود. شانس پیروزی و حل و فصل پرونده های ملکی با وکیل متخصص این حوزه بیشتر شده و دیگر نیازی به صرف هزینه و انرژی و وقت در مسیرهای غلط و بدون نتیجه با حضور وکیل مجرب ملکی نخواهد شد. از دیگر کمک های وکیل ملکی هنگام خرید و فروش، املاک تجاری و مسکونی، تنظیم قرارداد زمین و ملک، جلوگیری از بندهای پر ریسک توافقات قرارداد، تایید قانونی و اعتبار اسناد ملکی و جلوگیری از هر زیان احتمالی است.


وکیل ملکی چه کمکی می تواند به ما کند؟
 

1.تخصص در امور ملکی
وکیل ملکی تخصص خاصی در امور حقوقی مرتبط با ملک و زمین دارد و می‌تواند در موارد مختلف مرتبط با این زمینه کمک کند.

 
2.مشاوره قانونی
وکیل ملکی می‌تواند مشاوره‌های قانونی در خصوص معاملات ملکی، قراردادها، مستندات و پرونده‌های قضائی ارائه دهد.


3.نمایندگی در دادگاه:
 در صورت بروز اختلافات یا دعاوی قضائی، وکیل ملکی می‌تواند نماینده موکل خود شده و او را در دادگاه نمایندگی کند.


4.تنظیم و بررسی قراردادها
وکیل ملکی می‌تواند در تنظیم، بررسی و تایید قراردادهای خرید و فروش ملک یا اجاره و رهن املاک کمک کند تا اطمینان حاصل شود که قراردادها مطابق قوانین و مقررات معتبر و بدون نقص انجام شده‌اند.

 

5.بررسی مستندات ملکی
وکیل ملکی می‌تواند مستندات ملکی را بررسی کرده و اطمینان حاصل کند که هیچ مشکل قانونی یا اداری‌ای وجود ندارد.

 

6.تحلیل‌گری قوی وکیل ملکی
یک وکیل ملکی با تجربه باید بتواند پرونده‌ها و مسائل مرتبط با ملک و زمین را با دقت تحلیل کند، جزئیات مختلف را شناسایی کرده و راه‌حل‌های مناسبی ارائه دهد. توانایی در تحلیل و پیش‌بینی پیامدهای قانونی مختلف می‌تواند به ارائه راه‌حل‌های بهتر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کمک کند.


7.پیگیری اثربخش پرونده‌ها
وکیل ملکی با تجربه باید بتواند پرونده‌های مختلف را با دقت و حرفه‌ای‌ت پیگیری کرده و در هر مرحله از فرآیند دادگاهی و اداری، مشاوره و راهنمایی‌های مناسبی ارائه دهد تا موکل بتواند به اهداف قانونی خود دست یابد.

 
8.ارتباطات قوی و شفاف با موکل
وکیل ملکی باید با موکل در ارتباط باشد، اطلاعات و توضیحات لازم را به او ارائه دهد و از وضعیت پرونده و مراحل مختلف آگاهی دهد.

 

9.توانایی پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری
وکیل ملکی و اراضی باید توانایی لازم را برای پیگیری هر دو نوع دعوی حقوقی و کیفری در زمینه‌های مرتبط با املاک و اراضی داشته باشند. این توانایی شامل آشنایی با فرآیندهای دادگاهی، تهیه و تدوین اسناد و مدارک مورد نیاز و همچنین ارتباط با مراجع قضائی و اداری مرتبط می‌شود.

 

10.تهیه اسناد و مدارک
وکلا باید توانایی تهیه اسناد و مدارک مستند و قوی برای طرح دعاوی حقوقی و کیفری را داشته باشند. این اسناد و مدارک می‌توانند در اثبات ادعاهای موکل و همچنین در کسب حقوق وی کمک کننده باشند.

10
بهترین وکیل ملکی در تهران

 

دپارتمان حقوقی معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در تهران است که وکیل ملکی در تهران از موفق ترین وکلای این دپارتمان وجود دارد.برای درخواست و مشاوره آنلاین با وکیل ملکی خوب در تهران با شماره زیر تماس بگیرید

تلفن تماس:

 021-91016668

آدرس دفتر:

 تهران، سعادت آباد، چهارراه سروغربی، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان زند وکیل غربی، پلاک ۹۱، طبقه 4

 

وکیل ملکی وکیلی است که مهارت و تسلط کافی را در امور ملکی و دعاوی مرتبط با آن داشته است. وکیل ملکی قرار است از حقوق مالی افراد که به عنوان مهم ترین دارایی آنها محسوب شده و هم اکنون به علل متعدد از جمله تصرف غیر قانونی از تصرف صاحب مال خارج شده است دفاع و آن را به او بازگرداند. در اینجا این وکیل قرار است وکالت یکی از پیچیده ترین و حساس ترین پرونده ها را برعهده بگیرد پس می طلبد که در حوزه دعاوی ملکی تجربه و تسلط کافی را داشته باشد.

11
انواع دعاوی ملکی

ممانعت از حق، فک رهن، فروش مال غیر، انتقال مال غیر و امثالهم بوده است در یک تقسیم بندی کلی دعاوی ملکی در سه دسته ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • دعاوی ملکی کیفری
  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی ثبتی

هر یک از این دعاوی حسب مورد طرح و اقامه آن منوط به تشریفاتی بوده تا به آن ترتیب اثر داده شود مثلا در جایی که شما به عنوان مالک می خواهید علیه فروشنده ای که اقدام به فروش مال غیر کرده و مالی را به چند نفر فروخته طرح دعوی کنید در اینجا شما می بایست بررسی کنید که دعوی مربوطه جز کدام یک از سه گروه اصلی می باشد و سپس اقدام به اقامه دعوی کنید ؛ چرا که در غیر این صورت دعوی شما به علت عدم صلاحیت مرجع رسیدگی رد خواهد گردید.

در مثالی که زدیم دعوی فروش مال غیر یک دعوی کیفری می باشد و شما بایستی شکوائیه خود را در دادسرایی که جرم در آنجا تحقق یافته مطرح کنید و نمی توانید مثلا در دادگاه کیفری یک و یا دادگاه محل وقوع ملک آن را طرح کنید. بنابراین تشخیص و اقامه دعوی ملکی منوط به رعایت تشریفاتی است که عدم توجه به آن ممکن است موجب گردد که پرونده شما از روند رسیدگی خارج و به آن ترتیب اثر داده نشود.

12
حساسیت پروندهای ملکی و اهمیت وجود وکیل متخصص امور ملکی

 بهترین وکیل ملکی در تهران

دعوی ملکی از پیچیدگی خاصی برخوردار بوده که موفقیت در آن داشتن تخصص کافی را می طلبد وجود یک وکیل متخصص در این امر از آنجایی که به قوانین ملکی و رویه های قضایی مرتبط با آن تسلط کامل داشته کار را برای شما آسان تر و میزان موفقیت شما را افزایش خواهد داد.

 گاهی اوقات این تصور به وجود می آید که خود فرد احساس می کند که می تواند بدون کسب مشاوره از یک فرد متخصص هم می توان یک دعوی ملکی را پیش برد و در آن موفق شد بله این امر امکان پذیر است.

 اما این نکته را فراموش نکنید که برخلاف سایر دعوی صرف اقامه دعوی کافی نبوده بلکه شما منوط به ارائه مدارکی مستند و مستدل بر اینکه بخواهید اثبات کنید حقوق مالی شما تضییع شده و از مالکیت تان خارج گردیده می باشید که بدون آن هرگز مالکیت شما اثبات نخواهد گردید؛  و در اینجا علی رغم صرف هزینه و وقت شما نمی توانید به حقوق مالی خود برسید.

 پس به بیان ساده تر طرح دعوی ملکی به حدی پیچیده و حساس است که وجود یک فرد کارآزموده در این حوزه را می طلبد و فردی که قرار است وکالت یک پرونده ملکی را بر عهده بگیرد بایستی چندین سال متمادی در حوزه دعاوی ملکی کسب تجربه نموده باشد تا بتواند از پس یک پرونده ملکی برآید و در آن موفق گردد. پس وجود یک وکیل ملکی کاربلد به شما در موفقیت تان کمک شایانی خواهد کرد.

13
شماره تماس وکیل ملکی

امروزه اقدام به انجام این کار بسیار آسان بوده و شما تنها با مراجعه به وب سایت های حقوقی توانسته اید اقدام به انتخاب وکیل ملکی کنید اما موضوع به این سادگی نیست و قرار برآن نیست که هر وکیل پایه یک دادگستری که وکالت پرونده ملکی را بر عهده گرفته موفق باشد بلکه تنها یک وکیل متخصص و کارآزموده ملکی بایستی از پس یک پرونده سنگین و پیچیده برآید که در اینجا اقدام به انتخاب کمی سخت و دشوار است اما شما برای آنکه بتوانید بهترین وکیل ملکی را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما آن است که حتما سوابق و رزومه کاری این وکیل را مورد بررسی قرار بدهید و ببینید آیا در سابق توانسته در پرونده ملکی که مشابه موضوع پرونده شما بوده موفق باشد و از حقوق مالی موکلش دفاع کند سپس اقدام به انتخاب کنید.

 در اینجا پیشنهاد ما به شما، سپردن پرونده ملکی خود به گروه حقوقی معید می باشد که تیم حقوقی توانمندی از وکلا را در حوزه پرونده های ملکی داشته است.

شماره تماس گروه وکلای ملکی معید

برای کسب اطلاعات و تماس با وکلای ملکی متخصص از طریق راه های ارتباطی ذیل با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

 021-91016668

آدرس دفتر:

 تهران، سعادت آباد، چهارراه سروغربی، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان زند وکیل غربی، پلاک ۹۱، طبقه 4  

14
نتیجه گیری

وکیل ملکی بیشترین تاثیر را در از دست دادن ملک یا جلوگیری از کلاهبرداری های رایج دارد. هر وکیل ملکی ممتاز و شایسته دارای وظایف معین و ویژگی های خاصی است که با تحقیق و کسب اطلاعات از موفقیت های آن‌ ها می توان بهترین وکیل را برای پیچیدگی های پرونده املاک خود انتخاب کرد. در نتیجه کمک ها و منافع زیادی از مشاوره و اخذ وکیل برای دعاوی و موضوعات مختلف کیفری، حقوقی و ثبتی ملک به ویژه در زمینه مزاحمت ملکی برای موکل ایجاد خواهد شد.

همچنین در دپارتمان حقوقی معید امکان آشنایی، اخذ مشاوره و ارائه درخواست پذیرش وکالت پرونده های ملکی به بهترین وکلای تهران وجود دارد. در این مقاله نیز به معرفی وکیل ملکی در تهران و نحوه و نکات مهم برای انتخاب این وکیل پایه یک دادگستری پرداخته شد.

15
سوالات متداول

1- دعاوی ملکی شامل چه مواردی است؟

این دعاوی شامل امور کیفری، ثبتی و حقوقی از جمله دعاوی سرقفلی، تحویل و تنظیم اسناد ملکی، جعل اسناد، کلاهبرداری در خرید و فروش ملک و ده ها موضوع و شکوائیه مختلف دیگر است.

2- آیا خرید و فروش املاک وقفی ممکن است؟

املاکی که در تصرف و وقف اداره اوقاف هستند مطابق شرایط و طبق مفادی از قانون از جمله ماده ۸۸ قانون مدنی قابل خرید و فروش هستند. بنابراین در شرایط عادی امکان خرید و فروش ملک وقف شده وجود ندارد مگر با مجوزهای قانونی و مطابق سایر تبصره ها که بتوان ملک را معامله کرد.

3- آیا خریدار می‌ تواند خسارتی بابت خرید ملک غیر دریافت کند؟

بعد از شکایت از فروشنده ملک و اثبات آگاهی او از فروش ملک به غیر دو خسارت برای مجرم وجود دارد که یکی برای خریدار بوده اما تصمیم نهایی با رای دادگاه و دریافت خسارت بابت خرید ملک غیر توسط خریدار تنها با کمک و مشورت با وکیل ملکی و طرح شرایط پرونده برای او با شانس زیاد همراه است.

4- دعاوی ملکی می‌ توانند ماهیت کیفری هم داشته باشند؟

بله برای برخی از دعاوی ملکی از جمله جعل اسناد و کلاهبرداری یا خیانت در امانت ماهیت کیفری داشته و در صورت اثبات این جرائم مجازات نقدی یا حبس برای مجرم مطابق قوانین کیفری قابل پیش‌بینی است.

5- جعل سند از چه روش‌ هایی قابل شکایت و پیگیری است؟

برای جرائم جعل اسناد و مدارک ملکی که از جرایم کیفری بوده می توان شکوائیه تنظیم کرد اما علاوه بر روش کیفری از روش حقوقی نیز می توان برای مجازات این جرم اقدام کرد. در واقع دعاوی حقوقی برای اثبات جعل سند و ابطال آن اما دعاوی کیفری برای اعمال مجازات برای مجرم با درخواست شاکی کاربرد دارند.

وکیل ملکی در تهران

نظرات درباره مقاله وکیل ملکی در تهران

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک | 0 تا 100 مراحل وصول چک با تصویر

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401