contact

بهترین وکیل ملکی در تهران | "بیش از 300پرونده موفق"

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: املاک و اراضی

سوالات مطرح شده
1
بهترین وکیل ملکی در تهران

 بهترین وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی وکیلی است که مهارت و تسلط کافی را در امور ملکی و دعاوی مرتبط با آن داشته است. این وکیل قرار است از حقوق مالی افراد که به عنوان مهم ترین دارایی آنها محسوب شده و هم اکنون به علل متعدد از جمله تصرف غیر قانونی از تصرف صاحب مال خارج شده است دفاع و آن را به او بازگرداند. در اینجا این وکیل قرار است وکالت یکی از پیچیده ترین و حساس ترین پرونده ها را برعهده بگیرد پس می طلبد که در حوزه دعاوی ملکی تجربه و تسلط کافی را داشته باشد.

 

وکیل املاک در تهران

 

وکیل ملکی در تهران

جناب آقای فرهاد میرزاپور از مجموعه وکلای معید و متخصص در زمینه انجام پرونده‌های املاک و اراضی با بیش از 100 پرونده ی موفق ملکی در تهران و ایران بوده است. این فرد با دانش حقوقی خود در این زمینه، برد پرونده را برای موکلین خود تضمین کرده و بهترین مشاوره درباره ملک را ارائه می‌کند.

وکیل املاک و اراضی

دپارتمان حقوقی معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در تهران است که وکیل ملکی در تهران از موفق ترین وکلای این دپارتمان وجود دارد.برای درخواست و مشاوره آنلاین با وکیل ملکی خوب در تهران با شماره زیر تماس بگیرید

تلفن تماس:

 021-91016668

آدرس دفتر:

 تهران، سعادت آباد، چهارراه سروغربی، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان زند وکیل غربی، پلاک ۹۱، طبقه 4

 

انواع دعاوی ملکی

انواع دعاوی ملکی

حیطه دعاوی ملکی بسیار گسترده بوده و شامل دعاوی از جمله تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه ملک، رفع مزاحمت، ممانعت از حق، فک رهن، فروش مال غیر، انتقال مال غیر و امثالهم بوده است در یک تقسیم بندی کلی دعاوی ملکی در سه دسته ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  1. دعاوی ملکی کیفری
  2. دعاوی ملکی حقوقی
  3. دعاوی ملکی ثبتی

هر یک از این دعاوی حسب مورد طرح و اقامه آن منوط به تشریفاتی بوده تا به آن ترتیب اثر داده شود مثلا در جایی که شما به عنوان مالک می خواهید علیه فروشنده ای که اقدام به فروش مال غیر کرده و مالی را به چند نفر فروخته طرح دعوی کنید در اینجا شما می بایست بررسی کنید که دعوی مربوطه جز کدام یک از سه گروه اصلی می باشد و سپس اقدام به اقامه دعوی کنید ؛ چرا که در غیر این صورت دعوی شما به علت عدم صلاحیت مرجع رسیدگی رد خواهد گردید.

در مثالی که زدیم دعوی فروش مال غیر یک دعوی کیفری می باشد و شما بایستی شکوائیه خود را در دادسرایی که جرم در آنجا تحقق یافته مطرح کنید و نمی توانید مثلا در دادگاه کیفری یک و یا دادگاه محل وقوع ملک آن را طرح کنید. بنابراین تشخیص و اقامه دعوی ملکی منوط به رعایت تشریفاتی است که عدم توجه به آن ممکن است موجب گردد که پرونده شما از روند رسیدگی خارج و به آن ترتیب اثر داده نشود.

 

حساسیت پروندهای ملکی و اهمیت وجود وکیل متخصص امور ملکی

دعوی ملکی از پیچیدگی خاصی برخوردار بوده که موفقیت در آن داشتن تخصص کافی را می طلبد وجود یک وکیل متخصص در این امر از آنجایی که به قوانین ملکی و رویه های قضایی مرتبط با آن تسلط کامل داشته کار را برای شما آسان تر و میزان موفقیت شما را افزایش خواهد داد.

 گاهی اوقات این تصور به وجود می آید که خود فرد احساس می کند که می تواند بدون کسب مشاوره از یک فرد متخصص هم می توان یک دعوی ملکی را پیش برد و در آن موفق شد بله این امر امکان پذیر است.

 اما این نکته را فراموش نکنید که برخلاف سایر دعوی صرف اقامه دعوی کافی نبوده بلکه شما منوط به ارائه مدارکی مستند و مستدل بر اینکه بخواهید اثبات کنید حقوق مالی شما تضییع شده و از مالکیت تان خارج گردیده می باشید که بدون آن هرگز مالکیت شما اثبات نخواهد گردید؛  و در اینجا علی رغم صرف هزینه و وقت شما نمی توانید به حقوق مالی خود برسید.

 پس به بیان ساده تر طرح دعوی ملکی به حدی پیچیده و حساس است که وجود یک فرد کارآزموده در این حوزه را می طلبد و فردی که قرار است وکالت یک پرونده ملکی را بر عهده بگیرد بایستی چندین سال متمادی در حوزه دعاوی ملکی کسب تجربه نموده باشد تا بتواند از پس یک پرونده ملکی برآید و در آن موفق گردد. پس وجود یک وکیل ملکی کاربلد به شما در موفقیت تان کمک شایانی خواهد کرد.

جناب آقای فرهاد میرزاپور بعنوان یکی از برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر تهران می باشند که با فعالیت در پرونده های ملکی خوش درخشیده اند و به عنوان یکی از برترین وکلای پرونده های ملکی در پایتخت شناخته شده اند، بنابراین شما می توانید با اطمینان از موفقیت در پرونده ملکی جناب آقای میرزاپور را بعنوان وکیل خود برگزینید.

 

بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که بتواند با ترفندهای حقوقی بهترین مسیر را برای موفقیت انتخاب و در کمترین زمان ممکن آن را به نتیجه مطلوب برساند گفتیم که موضوعات ملکی برخلاف سایر موضوعات حقوقی بسیار حساس و پیچیده است و تنها وکیلی که تجربه و تبحر کافی را در زمینه موضوعات ملکی داشته می تواند به عنوان بهترین وکیل ملکی انتخاب شود.

حساسیت این امر بدین خاطر است که ملک و املاک از جمله دارایی های انسان است و ارتباط با حقوق مالی او داشته است گاهی اوقات این حق قانونی مالک ممکن است از تصرف مالکانه فرد خارج و تحت اختیار متصرفی که هرگز نسبت به آن حق استفاده نداشته قرار بگیرد در اینجا مالک ما بایستی با استناد به سند مالکیت قانونی خود اثبات کند که حق قانونی نسبت به ملکش داشته و به دیگری حق تنفیذ جهت بهره برداری نداده است و از مرجع قضائی ذیصلاح خواستار گرفتن حق مالیش باشد؛  چرا که این ملک از دارایی های مثبت اوست؛  اما چنانچه مالک ما در اینجا اقدامات قانونی لازمه را نداند و علیه متصرف اقدام به طرح شکایت در جهت اثبات مالکیت خود نکند علاوه بر آنکه حق قانونیش تضییع شده، خسارات مالی جبران ناپذیری نیز به او وارد می گردد.

 به بیان دیگر شما به عنوان شخصی که قرار است اقدام به طرح دعوی در حوزه امور ملکی کنید بایستی تسلط کامل به قوانین ملکی داشته باشید تا بتوانید این مسیر ناهموار و پر و پیچ خم را بگذرانید و بهترین نتیجه را عاید خود کنید.

 یک وکیل ملکی خوب وکیلی است که علاوه بر داشتن تبحر کافی به قوانین ملکی، در حوزه دعاوی ملکی کسب تجربه کرده و توانسته سابقه کسب کند و از پس پرونده های پیچیده ملکی برآید. پس در انتخاب یک وکیل خوب ملکی حتما سوابق و تجربه کاری او را هم مدنظر داشته باشید.

 

شماره تماس وکیل ملکی

شماره تماس وکیل ملکی در تهران

امروزه اقدام به انجام این کار بسیار آسان بوده و شما تنها با مراجعه به وب سایت های حقوقی توانسته اید اقدام به انتخاب وکیل ملکی کنید اما موضوع به این سادگی نیست و قرار برآن نیست که هر وکیل پایه یک دادگستری که وکالت پرونده ملکی را بر عهده گرفته موفق باشد بلکه تنها یک وکیل متخصص و کارآزموده ملکی بایستی از پس یک پرونده سنگین و پیچیده برآید که در اینجا اقدام به انتخاب کمی سخت و دشوار است اما شما برای آنکه بتوانید بهترین وکیل ملکی را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما آن است که حتما سوابق و رزومه کاری این وکیل را مورد بررسی قرار بدهید و ببینید آیا در سابق توانسته در پرونده ملکی که مشابه موضوع پرونده شما بوده موفق باشد و از حقوق مالی موکلش دفاع کند سپس اقدام به انتخاب کنید.

 در اینجا پیشنهاد ما به شما، سپردن پرونده ملکی خود به گروه حقوقی معید می باشد که تیم حقوقی توانمندی از وکلا را در حوزه پرونده های ملکی داشته است.

شماره تماس گروه وکلای ملکی معید

برای کسب اطلاعات و تماس با وکلای ملکی متخصص از طریق راه های ارتباطی ذیل با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

 021-91016668

آدرس دفتر:

 تهران، سعادت آباد، چهارراه سروغربی، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان زند وکیل غربی، پلاک ۹۱، طبقه 4  

 

نتیجه گیری

در این مطلب ما سعی نمودیم به معرفی بهترین وکیل ملکی در تهران بپردازیم و ویژگی های که لازمه یک وکیل ملکی خوب است و می بایست در انتخاب یک وکیل بدان توجه داشت را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که پرونده های ملکی از پرونده های حساس و پیچیده است که برای موفقیت در آن، وجود یک وکیل ملکی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

املاک و اراضی

 

2
سوالات متداول

1- وکیل ملکی چه کسی است؟

قوانین و مسائل مختلفی در رابطه با امور ملکی وجود دارد که وکلی ملکی شخصی است که به همه این قوانین و امور مسلط بوده و از حقوق مالی افراد دفاع می‌کند. وکیل ملکی علاوه‌بر تسلط داشتن به همه قوانین و مسائل این حوزه، دارای تجربه کافی در این زمینه است و تنها به پرونده‌های ملکی رسیدگی می‌کند.

2- دعاوی ملکی شامل چه مواردی است؟

به صورت کلی دعاوی ملکی به دعاوی ملکی کیفری، دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ملکی ثبتی تقسیم می‌شود. دعاوی ملکی گستردگی زیادی دارند و به مواردی مانند تخلیه ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، رفع مزاحمت، فروش مال غیر، انتقال مال غیر و مواردی از این قبیل است.

3- چرا وجود وکیل ملکی و کمک گرفتن از آن اهمیت دارد؟

به منظور پیگیری و رسیدگی به مسائل پیچیده و حساس ملکی، باید به همه قوانین ملکی و رویه‌های قضایی مربوط به آن تسلط داشت‌. زیرا بدون داشتن دانش و آگاهی، نمی‌توان به مسائل این زمینه رسیدگی کرد. وکیل ملکی نیز به دلیل تسلط و اشرافی که به این مسائل دارد، می‌تواند کمک زیادی به حل راحت‌تر و سریع‌تر مسائل مختلف بکند.

4- بهترین وکیل ملکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین وکیل ملکی، وکیلی است که با داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه مسائل و قوانین ملکی، بهترین ترفندها را بکار گرفته تا مسیر موفقیت و دستیابی موکل به اهداف و خواسته‌های ان را هموار کند و روند انجام همه مراحل و دریافت نتیجه نهایی را تسریع ببخشد.

5- چگونه می‌توان بهترین وکیل ملکی در تهران را پیدا کرد؟

مجموعه حقوقی معید یکی از بهترین مجموعه‌های حقوقی است که از دپارتمان‌های مختلفی با موضوعات متنوع تشکیل شده است و در هر دپارتمان نیز وکلایی متخصص فعالیت دارند. در دپارتمان املاک مجموعه حقوقی معید نیز وکلایی متخصص و باتجربه فعالیت دارند و بهترین خدمات را به موکلان خود ارائه می‌دهند.

نظرات درباره مقاله وکیل ملکی در تهران

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک در بانک | 0 تا 100 مراحل وصول چک صیادی

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401