contact

وکیل قرارداد در تهران (مشاوره حضوری و آنلاین)

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: قراردادها

سوالات مطرح شده
1
وکیل قرارداد در تهران

امروزه اشخاص در تعاملات خود به ویژه در مسائل مالی احتیاج به یک قرارداد صحیح و منسجم دارند تا دچار خسارات سنگین نشوند. پس اولین کار برای شروع هر کسب وکار و یا انجام هرگونه معامله ای ، داشتن یک قراردادی است که توسط وکیل قرارداد در تهران ، تنظیم شده و حافظ منافع شما باشد.

وکیل قرارداد در تهران

متاسفانه اکثر مردم در روابط کاری و معاملاتی که دارند ، به تنظیم قرارداد اهمیتی نمی دهند ، که نتیجه این عدم اهمیت ایجاد تعداد زیادی پرونده در نظام قضایی کشور، متضرر شدن اشخاص اعم از مادی یا معنوی و اتلاف وقت می باشد. البته صرف داشتن یک قرارداد و نوشتن چند خط و امضاء آن قرارداد کفایت نمی کند.

با یک جست و جوی ساده می توان نمونه هایی از انواع قراردادها را در فضای اینترنت پیدا کرد اما این قراردادها تا چه اندازه می توانند حافظ منافع شما باشند؟ آیا تمامی توافقات مفاد یکسانی دارند که بتوان از این قراردادها برای همه ی آنها استفاده کرد؟ یک قرارداد حقوقی صحیح باید توسط یک مشاور و یا وکیل قرارداد در تهران تنظیم شود. همواره به خاطر داشته باشید با امضا قراردادی که مطابق با اصول حقوقی قرارداد نویسی تنظیم نشده باشد، ریسک تبعات و مخاطرات حقوقی بعدی را پذیرفته اید.

خدمات دپارتمان وکیل قرارداد نویسی

1- ارائه خدمات حقوقی که شامل : ارائه و تنظیم انواع قرارداد متناسب با فعالیت شما ، مشاوره و اصلاح قرارداد ، مشاوره در دعاوی مرتبط با قراردادها می باشد.

2- اهمیت تنظیم یک قرارداد

3- نکات چالش بر انگیز دریک قرارداد

4-معرفی و توضیح انواع قراردادهای حقوقی

اگر شما احتیاج به یک قرارداد صحیح ، منسجم و شخصی سازی شده داشته باشید ، تیم قراردادنویسی گروه وکلاء معید با شناسایی مسائل و مشکلاتی که امکان دارد بین طرفین قرارداد بروز نماید و ارائه راه حل صحیح و قانونی می تواند شما را در انعقاد یک قرارداد خوب به هدفتان برساند.

بسیاری از دعاوی مطروحه در دادگستری ها راجع به دعاوی مربوط به قرارداد است. زمانی که طرفین قرارداد به هر دلیلی دچار اختلاف می شوند بهتر است به وکیل قرارداد در تهران مراجعه نمایند تا باصرف هزینه کمتر و عدم اتلاف زمان ، به صلح و سازش برسند. البته امکان دارد اختلاف تا حدی باشد که هریک از طرفین قرارداد به وکیل قرارداد در تهران مراجعه کنند تا وکیل دادگستری از حقوق آن ها در محاکم دفاع کند.

در راستای آشنایی و افزایش آگاهی شما عزیزان سرپرست دپارتمان قراردادها در مجموعه ویدئو هایی به توضیح نکات چالش برانگیزی می پردازد که لازم است قبل از امضا قرارداد به آن ها توجه شود. همچنین از دیگر خدماتی که دپارتمان قراردادها کوشش دارد به بهترین نحو آن را به شما عزیزان ارائه دهد ، معرفی و توضیح انواع قرارداها می باشد. علاوه بر آن آشنایی با شرایط صحت هر قراردادی ، آشنایی با آثار هر عقدی ، آشنایی با شروط ضمن عقد ، توضیح انحلال قرارداد آشنایی با ابطال قرارداد و ... در اولویت ما قرار دارد.

 

اهداف وکیل قراردادها

مهم ترین موضوع در ارجاع امر قراردادنویسی به کارشناس آن ، تسلط حقوقی بر امور قراردادها و به کل مجموعه قراردادنویسی می باشد .چراکه بسیاری از نکات توسط طرفین و ذینفعان قرارداد ممکن است بصورت مخفی باقی بماند و این خود ضرر بسیار بزرگی را متوجه طرفین و شرکا می نماید. به همین دلیل تیم قراردادنویسی گروه وکلاء معید به سرپرستی جناب آقای امیرحسین رهنورد وکیل قرارداد در تهران ، با ارائه مشاوره حقوقی در تنظیم قراردادها ، به شما کمک می کند که شرایط لازم و ضروری جهت اجرای موضوع قرارداد را در انواع قراردادهای سرمایه گذاری ، قراردادهای مشارکت و همکاری ، قراردادهای کاری و استخدامی و قراردادهای استارتاپی در نظر گرفته و قراردادهای معتبری تنظیم نمایید.

اما تنظیم یک قرارداد حقوقی صحیح چه مزایایی برای اشخاص دارد؟

1) پیش گیری از وقوع دعوا

زمانی که شما یک قرارداد حقوقی قوی و منسجم در اختیار دارید ، طرف مقابل شما به فکر تخلف از تعهداتش نمی افتد چرا که وکیل قرارداد در تهران آن قرارداد را تنظیم کرده و قطعا در قرارداد ضمانت اجراهای قوی پیش بینی کرده است. و حتی در صورت تخلف از اجرای تعهدات شخص متخلف ترجیح میدهد با سازش و مصالحه ، اختلاف به وجود آمده حل شود.

2) احتمال پیروزی در دعوا

اقامه دعوای حقوقی حق هر شخصی است. اما مهم این است که دلایل اثباتی تا چه میزان می تواند ادعای شخص مدعی را اثبات کند. پس حتی اگر با وجود قرارداد ، یک دعوای حقوقی هم مطرح شود و کار به دادگاه بکشد احتمال پیروزی شما با در دست داشتن یک قرارداد صحیح بیشتر است. پرونده های بسیاری وجود دارد که طرفین دعوا علی رغم اینکه قراردادی هم داشته اند اما چون آن قرارداد دارای استانداردهای اولیه نبوده و توسط وکیل قرارداد در تهران تنظیم نشده است حق و حقوق شخص محق پایمال شده است.

3) تورم و نوسانات نرخ ارز

با توجه به شرایط اقتصادی ، تورم و نوسانات نرخ ارز ، داشتن یک قرارداد منسجم از لحاظ حقوقی به نفع شما است و می تواند تا حدود زیادی از متضرر شدن شما جلوگیری کند. باتوجه به افزایش روزانه نرخ ارز ، اگر در معامله ای که انجام می دهید قراردادی امضا نکنید و یا اگر قراردادی که امضا می کنید توسط مشاور و یا وکیل قرارداد در تهران تنظیم نشده باشد امکان متضرر شدن شما وجود دارد.

4) کاهش نگرانی طرفین قرارداد

پیش بینی راهکارهای حقوقی در قرارداد توسط وکیل قرارداد در تهران می تواند تا حد زیادی از نگرانی های طرفین قرارداد بکاهد. شاید در ابتدای امر بگویید که خب یک معامله ساده است و امکان وقوع اختلاف کم است. اما یک وکیل قرارداد در تهران با توجه به تجربه و دانشی که در این زمینه دارد به مسائلی توجه دارد که شما با آن ها آشنایی ندارید. و به همین دلیل تمامی مواردی را که امکان دارد طرفین قرارداد در راستای اجرای آن به مشکل برخورد کنند را می شناسد و برای آن ها راه حلی در قرارداد ارائه می دهد.

5) شفافیت در قرارداد

زمانی که یکی از طرفین از اجرای تعهدات خود امتنا کند ، طرف دیگر ناگزیر است تظلم خواهی کند. پس باید شخصی بین آن ها قضاوت نماید. حال نکته مهم این است که هرچه قدر قرارداد واضح ، شفاف و صریح باشد موجب می شود تا شما از اختلاف نظرهای قضایی در امان باشید و حقی از شما ضایع نشود.

2
وکیل تنظیم قراردادها در تهران

برای یافتن وکیل تنظیم قراردادها در تهران، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • مشاوره حقوقی از مراکز و مؤسسات حقوقی: به دفاتر و شرکت‌های حقوقی معتبر در تهران مراجعه کنید و از خدمات تنظیم قراردادها آن‌ها استفاده کنید. بررسی نظرات مشتریان قبلی و بحث در مورد تجربه آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.

  • سایت‌های اینترنتی: در سایت‌های مشابه «سرویس‌های حقوقی»، می‌توانید اطلاعاتی در مورد وکلای متخصص در تنظیم قراردادها را بیابید. این سایت‌ها از طریق بررسی مشخصات و نظرات کاربران، کمک می‌کنند تا وکیل مناسب را برای شما پیدا کنید.

  • مرجع قراردادها: چنانچه قراردادی در حوزه‌ای خاص نیاز دارید (مانند قراردادهای تجاری یا قراردادهای املاک و مستغلات)، می‌توانید به مرجع مربوطه بروید و درخواست راهنمایی در انتخاب وکیل صحیح را داشته باشید. به طور مثال، اگر می‌خواهید قرارداد تجاری را تنظیم کنید، می‌توانید به غرفه‌های شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله اتاق بازرگانی و صنایع تهران مراجعه کنید. آنها می‌توانند توصیه‌هایی در مورد وکیلان متخصص در حوزه تجاری داشته باشند.

اگر در تهران هستید و به وکیل قرارداد در تهران نیاز دارید دپارتمان معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در ایران است که شما میتوانید به صورت آنلاین از این دپارتمان مشاوره بگیرید.

شماره تماس دپارتمان معید 

021-91016668

 

 

نظرات درباره مقاله وکیل قرارداد در تهران

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک | 0 تا 100 مراحل وصول چک با تصویر

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401