contact

وکیل چک برگشتی

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: اسناد تجاری

سوالات مطرح شده
1
وکیل چک برگشتی

برگشت خوردن چک، یکی از مشکلات رایجی است که برای گیرندگان چک به وجود می‌آید و عدم نقد شدن آن علاوه‌بر دردسرهایی که دارد، نگران‌کننده نیز است. به منظر پیگیری چک برگشتی و شکایت از صادر‌کننده چک باید مطابق با قوانین چک برگشتی، اقدامات و مراحل لازم را انجام داد. اما به دلیل حساسیتی که چک‌های برگشتی دارند، برای رسیدگی به آن‌ها و پس گرفتن حق و حقوق خود، می‌توان از وکیل چک برگشتی کمک گرفت.

درصورتی که برای وصول چک به بانک مراجعه شود و به دلیل عدم کافی بودن موجودی حساب صادر‌کننده چک یا سایر مشکلات چک نقد نشود، بهتر است که ابتدا دلیل این امر را از صادرکننده چک جویا شد و درصورتی که مشکل حل نشود، می‌توان چک را برگشت زد. بعد از برگشت زدن چک نیز می‌توان اقدامات لازم برای شکایت از صادرکننده چک را انجام داد تا بتوان حق و حقوق خود را پس گرفت.

 پیگیری چک برگشتی به داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه نیاز دارد تا همه امور و مراحل به صورت دقیق انجام شود و حق و حقوق ضایع شده، پس گرفته شود. به همین دلیل می‌توان از وکیل چک برگشتی که در این زمینه دانش و اطلاعات کافی دارد کمک گرفت. اما باید دقت نمود که وکیل چک برگشتی متخصص و باتجربه‌ای انتخاب شود.

درصورتی که شما هم با این مشکل مواجه هستید و به دنبال بهترین وکیل چک برگشتی هستید، می‌توانید از مجموعه حقوقی معید که مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده است‌، بهترین و متخصص‌ترین وکیل چک در تهران را پیدا کنید.

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

همه افراد به دلایل مختلف و برای مشکلات متنوع حقوقی نیازمند به یک وکیل باتجربه، متخصص و در عین حال حرفه‌ای در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری هستند. بنابراین دسترسی به مشاوره کاربردی و دریافت راهکار از بهترین وکلای پایه یک دادگستری ضرورت اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری است.

به همین دلیل دپارتمان حقوقی معید دارای برترین وکلا در زمینه پرونده های حقوقی، کیفری و ثبتی بهترین مشاوره و خدمات حقوقی را در اختیار موکلان و مراجعان خود قرار خواهد داد. در ادامه نیز بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران که شامل وکلای عالی رتبه گروه حقوقی معید هستند، معرفی و سوابق درخشان و موفقیت های آن ها با جزئیات و برای افزایش رضایت و اعتماد دیگر افراد معرفی خواهند شد.

معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران

در تهران به دلیل جمعیت و وسعت پایتخت، نیاز به وکیل در زمینه شرکت و تجارت، امور خانواده، جرائم مختلف، امور چک و اسناد پرداختی، اخذ ویزا و صدها مورد دیگر همواره اولویت اشخاص است. از طرفی تعداد وکلای مدعی حل پرونده در کمترین زمان و با بهترین عملکرد و نتیجه زیاد است اما در گروه دپارتمان حقوقی معید، دسترسی به وکیل آسان، سریع و با نتایج مثبت قطعی و حقیقی همراه است. این گروه حقوقی معتبر و متخصص در همه زمینه ها و حوزه های حقوقی و کیفری داری چند وکیل ممتاز، حرفه‌ای، مجرب در انواع پرونده های کیفری بوده و هر کدام نیز پیشینه و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آشنایی با همه آن ها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه مفید و در مواقع نیاز ضرورت دارد.

  •  سپیده سعیدی

 وکیل چک برگشتی

وکیل پایه یک دادگستری که تخصص ویژه‌ای در زمینه اسناد تجاری و حقوق مربوط به شرکت ها دارد. این وکیل حاذق و مسلط به تمامی ابعاد و قوانین حقوقی، کیفری و ثبتی علاوه بر ارائه مشاوره حرفه‌ای در هر زمینه به ویژه سندهای تجاری با دانش و اشراف کامل به دیگر امور حقوقی نیز به موکلان یا افراد نیازمند به مشورت درباره پرونده خاص آن ها کمک خواهد کرد.

خانم سپیده سعیدی با داشتن پروانه وکالت و فعالیت و سوابق درخشان در دپارتمان معید، موفقیت زیادی در انواع پرونده های مالیاتی شرکت ها، تنظیم و ارزیابی قراردادهای شرکت، خسارات و انحصار وراثت، امور حقوقی مزایده و مناقصه، حل و فصل دعاوی حقوقی شرکت و انواع دیگر دعاوی ثبتی و تجاری داشته است. در کنار این وکیل شایسته و کاربلد سایر همکاران باتجربه و متخصص نیز حضور دارند و تمامی مراحل پرونده با مشورت آن ها به ویژه برای پرونده های پیچیده انجام خواهد شد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  •  عماد نمرودی

 وکیل چک برگشتی تهران

از دیگر گزینه های معرف و خوش نام به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، آقای عماد نمرودی است که سوابق زیادی در امور کیفری، حقوقی، اسناد تجاری و انواع پرونده قضایی دارند. این وکیل علاوه بر تخصص عالی و سابقه طولانی در حل و فصل پرونده های بیمه افراد و مراکز مختلف در سایر زمینه های حقوقی و مدنی، خانواده و یا فرایندهای مراتبی قضایی آگاهی و دانش کافی دارد و همه موکلان از همکاری و قبول پرونده آن ها توسط این وکیل عالی رتبه رضایت دارند.

در نتیجه با مراجعه به دپارتمان حقوقی معید و دریافت مشاوره درباره مشکل خاص مورد نظر علاوه بر امکان صحبت با یک وکیل مجرب در زمینه آن مشکل، از مشورت و نظرات و تجارب دیگر همکاران آن نیز برخوردار خواهند شد. در دپارتمان معید علاوه بر آقای نمرودی سایر کارشناسان حقوقی دارای مدارک و مدارج دانشگاهی، پروانه وکالت و سوابق گوناگون در هر حوزه اجرای ثبتی، حقوقی، کیفری و یا پرونده های نیازمند به این روش های زوجی هستند.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  •  سید فرزاد موسوی

 وکیل چک برگشتی تهران

دانش و آگاهی از همه قوانین و تبصره های مربوط به چک و اسناد تجاری و همه انواع موضوعات در تخصص وکیل پایه یک دادگستری آقای سید فرزاد موسوی است. موفقیت های این وکیل مجرب در مشاوره کاربردی و قبول وکالت پرونده های پیچیده مالیاتی شرکت ها و افراد، چشمگیر بوده است و امکان برقراری ارتباط راحت و طرح مشکلات اسناد تجاری خود با این وکیل دپارتمان حقوقی معید وجود دارد.

از طرفی ارائه راهکار و حل و فصل پرونده های مربوط به مالیات و امور مالی شرکت، مالیات بر ارزش افزوده و هر مالیات مستقیم و غیر مستقیم دیگری نیز به کمک این وکیل درجه یک و کاردان انجام خواهد شد. در بین وکلای حقوقی معید، علاوه بر تخصص در هر شاخه خاص حقوقی، در دیگر امور وکالتی و حقوقی می توان از دانش آقای فرزاد موسوی و یا همکاران او بهترین استفاده را نمود.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  •  حمید سرخیلی

 وکیل چک برگشتی تهران

در تمامی امور حقوقی، مدنی و اسناد تجاری که زیر مجموعه های گوناگونی دارند از تخصص و مهارت وکیل پایه یک دادگستری، آقای حمید سرخیلی می توان بهره برد. این وکیل کار کشته و باسابقه نیز در پرونده های کیفری مربوط به کلاهبرداری، دزدی، تهدید، خیانت در امانت، جعل اسناد و دیگر موارد دارای بیشترین فعالیت و تخصص است. با این وجود مانند سایر وکلا علاوه بر حوزه ویژه و خاص فعالیت خود در سایر امور مدنی و پروسه های قضایی دارای سوابق درخشان و فعالیت های گسترده است.

قدرت و فن بیان عالی، همراهی صفر تا صد پرونده تا رسیدن به نتایج مطلوب موکل و اخذ هزینه منصفانه از خصوصیات این وکیل و همکاران او در گروه حقوقی معید است. همچنین در دپارتمان معید از خدمات حقوقی این وکیل مجرب با برقراری ارتباط می توان مشکلات متنوع خود را با مشاوره حل کرد اما در صورت پیچیده بودن پرونده و نیاز به ارزیابی بیشتر امکان ارائه درخواست پذیرش وکالت به این وکلای برتر تهران وجود دارد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 

2
وکیل چک برگشتی تهران

تهران پایتخت است و به دلیل جمعیت و داد و ستد بیشتر، تعداد چک‌های برگشتی روزانه آن نیز بالا است. برگشت خوردن چک ممکن است به دلایل مختلفی صورت گیرد اما مسئله مهمی که وجود دارد، انجام اقدامات سریع و لازم برای پیگیری چک برگشتی است و یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید صورت گیرد، کمک گرفتن از وکیل چک برگشتی تهران است.

وکیل چک برگشتی تهران، شخصی است که حوزه فعالیت خود را به پرونده‌های مربوط به چک برگشتی اختصاص داده است و در این زمینه دانش و اطلاعات و تجربه کافی را دارد. همچنین وکیل چک برگشتی با قوانین چک‌های برگشتی و شرایط و مراحلی که برای پیگیری آن‌ها وجود دارد، مسلط است و می‌تواند کمک زیادی را به موکل خود کند.

به دلیل سواد حقوقی که وکیل چک برگشتی تهران دارد و همچنین تجربیات حرفه‌ای به دست آمده، می‌تواند مشاوره‌های لازم را به موکل دهد و کمک زیادی به حل مشکل کند‌. وکیل چک برگشتی در تهران علاوه‌بر تسلط به الزامات و قوانین چک، با همه مندرجات چک و متن چک نیز آگاهی و تسلط دارد و به موکل کمک می‌کند تا حق و حقوق خود را پس بگیرد.‌

وکیل چک برگشتی تهران باید به صورت مستمر و مداوم پیگیر پرونده موکل خود باشد و در زمان مناسب، اقدامات لازم را انجام دهد.‌ همچنین به دلیل تخصص و تجربه وکیل چک برگشتی تهران، دفاع از حق و حقوق موکل در برابر مراجع قضایی مختلف صورت می‌گیرد. وکیل چک برگشتی در تهران، از جانب موکل خود همه اقدامات را به صورت صحیح انجام دهد و مانع از بروز هر گونه مشکل در پرونده می‌شود.

توصیه می کنیم مطلب چک برگشتی چیست را از مجموعه ما برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید

3
بهترین وکیل چک برگشتی در تهران

چک‌های برگشتی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار هستند و زمانی می‌توان حق و حقوق خود را از بدهکار کسب نمود که بهترین وکیل چک برگشتی تهران برای رسیدگی به امور خود انتخاب شود. درصورتی که وکیل چک برگشتی مناسبی انتخاب شود، می‌توان از بابت انجام هر چه بهتر و سریع‌تر امور و مراحل مختلف، اطمینان حاصل نمود.

از طرفی دیگر تعداد زیاد وکلای چک برگشتی در تهران سبب شده است که انتخاب وکیلی معتبر و متخصص این زمینه برای متقاضیان دشوار باشد. وکیلی که برای رسیدگی به مسئله چک برگشتی انتخاب می‌شود، باید ضمن تسلط به قوانین و شرایط، مشاوره و آگاهی لازم را به موکل خود نیز ارائه دهد.

برای انتخاب بهترین وکیل چک برگشتی در تهران، بهتر است که به سراغ وکلای معتبر و شناخته شده بروید که در این زمینه تجربیات موفقیت‌آمیز زیادی داشته باشند. همچنین وکیلی که انتخاب می‌شود باید مجوزهای لازم و پروانه وکالت را داشته باشد. برای پیدا کردن بهترین وکیل چک برگشتی در تهران که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توان از مجموعه حقوقی معید کمک گرفت.

مجموعه حقوقی معید، مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده است که تز دپارتمان‌هایی با موضوعات مختلف تشکیل شده است و در هر دپارتمان به صورت اختصاصی به مسئله‌ای رسیدگی می‌شود و وکلایی متخصص و ماهر آن را اداره می‌کنند. وکلای چک برگشتی فعال در مجموعه حقوقی معید نیز با برخورداری از دانش و آگاهی کافی و تجربیات موفقیت‌آمیز زیاد، کمک زیادی را به افرادی می‌کنند که چک آن‌ها برگشت خورده است.

4
وظایف وکیل چک برگشتی

وکیلی که به عنوان وکیل چک برگشتی فعالیت دارد، وظایفی بر عهده دارد و باید در قبال وظایف خود مسئولیت‌پذیر باشد. در ادامه مهم‌ترین وظایف وکیل چک برگشتی عبارتنداز،

  • انجام اقدامات سریع و به موقع به منظور توقیف اموال بدهکار
  • مطالبه وجه چک در شرایطی که در چک یا ظهرنویسی آن اطلاعات غلطی وارد شده باشد و جلوگیری از کلاهبرداری و جعل چک
  • دفاع از موکل خود در شرایط لازم
  • تسلط به همه متون و مندرجات چک و انجام مراحل شکایت در صورت اشتباه و مشکل در مندرجات چک
  • مفاد تعقیب پیگیری و تنظیم شکوائیه به منظور مطالبه وجه چک برگشتی کیفری

5
ویژگی‌های بهترین وکیل چک برگشتی تهران

درصورتی که چک شما نیز وصول نشده باشد، نگران خواهید شد و به دنبال حل سریع این مشکل و پس گرفتن حق و حقوق خود خواهید بود‌. اما به کمک وکیل چک برگشتی، می‌توانید خیال خود را از بابت انجام صحیح امور و مراحل مختلف راحت کنید. اما آشنایی با ویژگی‌های بهترین وکیل چک برگشتی اهمیت دارد و به شما کمک می‌کند که وکیلی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل چک برگشتی بیان شده است.

5-1 تسلط کامل به همه اطلاعات و قوانین چک برگشتی

قوانین مختلفی در رابطه با چک‌های برگشتی وجود دارد که تسلط وکیل به همه این قوانین الزامی است. وکیل چک برگشتی که به قوانین مسلط باشد، از بروز اشتباه جلوگیری نموده و به انجام قانونی همه مراحل کمک کند.

5-2 برخورداری از تجربیات موفقیت‌آمیز زیاد

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که وکیل چک برگشتی باید از آن برخوردار باشد، داشتن تجربیات موفقیت‌آمیز زیاد برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به چک برگشتی است. وکیل باتجربه با انجام اقداماتی سریع مانند توقیف اموال بدهکار برای جلوگیری از فروش و انتقال آن‌ها، به پس گرفتن سریع‌تر حق و حقوق موکل خود کمک می‌کند.

5-3 مسئولیت پذیری و پیگیری پرونده

وکیل چک برگشتی، باید نسبت به وظایف خود مسئولیت‌پذیر باشد و با انجام صحیح و به موقع اقدامات لازم و پیگیری ‌ها، باعث تسریع در روند پرونده شود.

5-4 ارائه مشاوره و راهنمایی به موکل

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین وکیل چک برگشتی، ارائه مشاوره به موکل است. وکیل باید با صبر و حوصله به همه سوالات و ابهامات موکل خود پاسخ دهد و مشاوره‌های کاربردی و مفید ارائه دهد.

5-5 دفاع از موکل

بهترین وکیل چک برگشتی تهران، وکیلی است که از حق و حقوق موکل خود در برابر مراجع قضایی دفاع کند. بنابراین درصورتی که نیاز به دفاع و ارائه اظهارات لازم باشد، وکیل چک برگشتی باید به نیابت از موکل خود، دفاعیات لازم را ارائه دهد.

6
نتیجه‌گیری

چک‌ها روش‌های پرداخت متداول هستند که به منظور نقد شدن آن‌ها، گیرنده چک باید در زمان مشخص به بانک مراجعه کند. اما درصورتی که موجودی حساب صادرکننده چک کافی نباشد یا اطلاعات چک به درستی تکمیل نشده باشند، گیرنده می‌تواند تقاضای برگشت چک را از بانک داشته باشد‌. برگشت خوردن چک مسئله مهمی است که برای رسیدگی به آن می‌توان از وکیل چک برگشتی کمک گرفت. وکیل چک برگشتی، وکیلی متخصص در حوزه چک‌های برگشتی است که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارد و فعالیت خود را به این موضوع اختصاص داده است. چک برگشتی مسئله مهمی است که ممکن است حقوقی یا کیفری باشد اما در هر صورت برای پیگیری و وصول آن، بهتر است که از وکیل چک برگشتی ماهر کمک گرفت. با توجه به تعداد زیاد وکلای چک برگشتی در تهران، ممکن است انتخاب بهترین وکیل دشوار باشد. بهترین وکیل چک برگشتی در تهران باید دارای ویژگی‌هایی مانند دانش و تخصص بالا، تجربه، پیگیری و مسئولیت پذیری باشد‌. به منظور پیدا کردن بهترین وکیل چک برگشتی تهران که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توان از مجموعه حقوقی معید کمک گرفت.

مطلب بهترین روش وصول چک برگشتی نیز می تواند اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما بدهد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

7
سوالات متداول

1- وکیل چک برگشتی چه وکیلی است؟

وکیل چک برگشتی وکیلی است که دانش و اطلاعات کافی در مورد چک‌های برگشتی دارد و به دلیل تجربه در این زمینه، کمک زیادی به پیگیری چک برگشتی و وصول چک می‌کند.

2- بهترین وکیل چک برگشتی تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ویژگی‌های بهترین وکیل چک برگشتی تهران عبارتنداز، تسلط کامل به همه اطلاعات و قوانین چک برگشتی، برخورداری از تجربیات موفقیت‌آمیز زیاد، مسئولیت پذیری و پیگیری پرونده، ارائه مشاوره و راهنمایی به موکل، دفاع از موکل و غیره.

3- چگونه می‌توان بهترین وکیل چک برگشتی تهران را پیدا کرد؟

مجموعه حقوقی معید، مجموعه‌ای است که بهترین وکلا از جمله وکلای چک برگشتی در آن فعالیت دارند. وکیل چک برگشتی مجموعه حقوقی معید، از دانش و تخصص و تجربه کافی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای موفقیت موکل در جهت دریافت حق و حقوق و طلب خود، انجام می‌دهد.

نظرات درباره مقاله وکیل چک برگشتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک | 0 تا 100 مراحل وصول چک با تصویر

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401