contact

وکیل بازرگانی صادرات و واردات

دپارتمان حقوقی - دسته بندی: حقوق شرکت های تجاری

سوالات مطرح شده
1
وکیل بازرگانی صادرات و واردات

تسلط بر قوانین گمرک و تجارت بین الملل از مهم‌ترین و در اولویت‌ترین شاخصه های بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات است. این وکلا فعالیت و وظایف گوناگونی در برابر موکلان خود دارند و توانایی حل و فصل موانع و‌ گره های پرونده های مربوط به صادرات یا واردات کالاها و اجناس متنوع را دارند. بنابراین شاخصه تخصص این وکلای پایه یک دادگستری منحصراً در زمینه حقوق تجارت بین الملل خواهد بود.

در دپارتمان حقوقی معید بهترین و باتجربه‌ترین وکیل بازرگانی فعالیت دارد که برای مشاوره و قبول پرونده های تجاری بهترین مشاوره و راهکار را ارائه خواهند کرد. در ادامه نیز به حوزه فعالیت و خصوصیات یا وظایف وکیل بازرگانی صادرات و واردات به کمک این دپارتمان حقوقی پرداخته می شود.

 

اگر در تهران هستید و به بهترین وکیل تهران نیاز دارید مجموعه معید یکی از بهترین دپارتمان های حقوقی در ایران است که شما میتوانید به صورت آنلاین از این دپارتمان مشاوره بگیرید.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

همه افراد به دلایل مختلف و برای مشکلات متنوع حقوقی نیازمند به یک وکیل باتجربه، متخصص و در عین حال حرفه‌ای در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری هستند. بنابراین دسترسی به مشاوره کاربردی و دریافت راهکار از بهترین وکلای پایه یک دادگستری ضرورت اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری است.

به همین دلیل دپارتمان حقوقی معید دارای برترین وکلا در زمینه پرونده های حقوقی، کیفری و ثبتی بهترین مشاوره و خدمات حقوقی را در اختیار موکلان و مراجعان خود قرار خواهد داد. در ادامه نیز بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران که شامل وکلای عالی رتبه گروه حقوقی معید هستند، معرفی و سوابق درخشان و موفقیت های آن ها با جزئیات و برای افزایش رضایت و اعتماد دیگر افراد معرفی خواهند شد.

معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران

در تهران به دلیل جمعیت و وسعت پایتخت، نیاز به وکیل در زمینه شرکت و تجارت، امور خانواده، جرائم مختلف، امور چک و اسناد پرداختی، اخذ ویزا و صدها مورد دیگر همواره اولویت اشخاص است. از طرفی تعداد وکلای مدعی حل پرونده در کمترین زمان و با بهترین عملکرد و نتیجه زیاد است اما در گروه دپارتمان حقوقی معید، دسترسی به وکیل آسان، سریع و با نتایج مثبت قطعی و حقیقی همراه است. این گروه حقوقی معتبر و متخصص در همه زمینه ها و حوزه های حقوقی و کیفری داری چند وکیل ممتاز، حرفه‌ای، مجرب در انواع پرونده های کیفری بوده و هر کدام نیز پیشینه و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آشنایی با همه آن ها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه مفید و در مواقع نیاز ضرورت دارد.

  • سپیده سعیدی

 وکیل بازرگانی صادرات و واردات

وکیل پایه یک دادگستری که تخصص ویژه‌ای در زمینه اسناد تجاری و حقوق مربوط به شرکت ها دارد. این وکیل حاذق و مسلط به تمامی ابعاد و قوانین حقوقی، کیفری و ثبتی علاوه بر ارائه مشاوره حرفه‌ای در هر زمینه به ویژه سندهای تجاری با دانش و اشراف کامل به دیگر امور حقوقی نیز به موکلان یا افراد نیازمند به مشورت درباره پرونده خاص آن ها کمک خواهد کرد.

خانم سپیده سعیدی با داشتن پروانه وکالت و فعالیت و سوابق درخشان در دپارتمان معید، موفقیت زیادی در انواع پرونده های شرکت های تجاری، تنظیم و ارزیابی قراردادهای شرکت، خسارات و انحصار وراثت، امور حقوقی مزایده و مناقصه، حل و فصل دعاوی حقوقی شرکت و انواع دیگر دعاوی ثبتی و تجاری داشته است. در کنار این وکیل شایسته و کاربلد سایر همکاران باتجربه و متخصص نیز حضور دارند و تمامی مراحل پرونده با مشورت آن ها به ویژه برای پرونده های پیچیده انجام خواهد شد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  • عماد نمرودی

 بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات کیست؟

از دیگر گزینه های معرف و خوش نام به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، آقای عماد نمرودی است که سوابق زیادی در امور کیفری و حقوقی انواع پرونده قضایی دارند. این وکیل علاوه بر تخصص عالی و سابقه طولانی در حل و فصل پرونده های بیمه افراد و مراکز مختلف در سایر زمینه های حقوقی و مدنی، شرکت های تجاری و یا فرایندهای مراتبی قضایی آگاهی و دانش کافی دارد و همه موکلان از همکاری و قبول پرونده آن ها توسط این وکیل عالی رتبه رضایت دارند.

در نتیجه با مراجعه به دپارتمان حقوقی معید و دریافت مشاوره درباره مشکل خاص مورد نظر علاوه بر امکان صحبت با یک وکیل مجرب در زمینه آن مشکل، از مشورت و نظرات و تجارب دیگر همکاران آن نیز برخوردار خواهند شد. در دپارتمان معید علاوه بر آقای نمرودی سایر کارشناسان حقوقی دارای مدارک و مدارج دانشگاهی، پروانه وکالت و سوابق گوناگون در هر حوزه اجرای ثبتی، حقوقی، کیفری و یا پرونده های نیازمند به این روش های زوجی هستند.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  • سید فرزاد موسوی

 بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات کیست؟

دانش و آگاهی از همه قوانین و تبصره های مربوط به شرکت های تجاری و همه انواع موضوعات در تخصص وکیل پایه یک دادگستری آقای سید فرزاد موسوی است. موفقیت های این وکیل مجرب در مشاوره کاربردی و قبول وکالت پرونده های پیچیده مالیاتی شرکت ها و افراد، چشمگیر بوده است و امکان برقراری ارتباط راحت و طرح مشکلات مالیاتی خود با این وکیل دپارتمان حقوقی معید وجود دارد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

  • حمید سرخیلی

 بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات کیست؟

در تمامی امور حقوقی و مدنی که زیر مجموعه های گوناگونی دارند از تخصص و مهارت وکیل پایه یک دادگستری، آقای حمید سرخیلی می توان بهره برد. این وکیل کار کشته و باسابقه نیز در پرونده های کیفری مربوط به شرکت های تجاری، کلاهبرداری، دزدی، تهدید، خیانت در امانت، جعل اسناد و دیگر موارد دارای بیشترین فعالیت و تخصص است. با این وجود مانند سایر وکلا علاوه بر حوزه ویژه و خاص فعالیت خود در سایر امور مدنی و پروسه های قضایی دارای سوابق درخشان و فعالیت های گسترده است.

قدرت و فن بیان عالی، همراهی صفر تا صد پرونده تا رسیدن به نتایج مطلوب موکل و اخذ هزینه منصفانه از خصوصیات این وکیل و همکاران او در گروه حقوقی معید است. همچنین در دپارتمان معید از خدمات حقوقی این وکیل مجرب با برقراری ارتباط می توان مشکلات متنوع خود را با مشاوره حل کرد اما در صورت پیچیده بودن پرونده و نیاز به ارزیابی بیشتر امکان ارائه درخواست پذیرش وکالت به این وکلای برتر تهران وجود دارد.

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

2
بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات کیست؟

انتخاب بهترین راهکار و حل مشکلات پرونده های ساده یا پیچیده همواره به وکیل انتخابی موکل در زمینه بازرگانی داخلی و خارجی بستگی دارد. با این وجود وکیل ممتاز برای انجام اصولی، قانون، با حداقل زیان و حداکثر امنیت صادرات و واردات لازم و ضروری است.

بنابراین بهترین وکیل بازرگانی صادرات و واردات باید بتواند بر حسب جدیدترین قوانین و تبصره یا مفاد قانونی، سهولت واردات و صادرات کالاها به دیگر کشورها را فراهم کند. درصد موفقیت این پرونده ها به میزان تجارب و دانش تخصصی و حرفه‌ای وکیل وابسته است و باید به گزینه‌ای حرفه‌ای و عالی دسترسی پیدا کرد.

3
حوزه‌های فعالیت وکیل بازرگانی صادرات و واردات

در واقع هر وکیل بازرگانی بین الملل با بررسی و آنالیز قوانین تجاری و گمرکی مناطق مختلف موانع را گام به گام و کامل از جلوی فعالیت افراد در زمینه صادرات یا واردات کالاهای مختلف بر می دارد. بنابراین ایجاد اطمینان از حفظ و کسب منافع و حقوق تجار مختلف موکل به وسیله وکیل متبحر و پایه یک دادگستری ممکن خواهد بود. حوزه های فعالیت و وظایف مختلف این وکلای حقوقی و کیفری شامل موارد زیر است.

توصیه می کنیم مطلب وکیل تجاری را از مجموعه ما برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.

3-1 آگاهی با قوانین گمرکی و حقوق بازرگانی اشخاص

کمک به طبقه بندی، قیمت و ارزش گذاری کالاها و مبدا و مقصد سودآور کالاها با حمایت و راهنمایی وکیل بازرگانی ممکن است. رعایت قوانین و مقررات گمرکی با آگاهی از این امور باعث ترخیص راحت کالاها از گمرک، انبارداری قانونی و مجاز و تسلط بر نظام پرداختی و مالیاتی می شود. همچنین تسلط بر قوانین جدید گمرکی و مطابقت اصول بازرگانی مبدا و مقصد برای دفاع و احقاق حقوق موکل توسط وکیل بازرگانی لازم بوده و این مورد نیز در حیطه فعالیت وکلای بازرگانی واردات و صادرات است.

3-2 تسلط به رفع اختلافات تجاری و نحوه مقابله و دور زدن تحریم ها

در چند سال اخیر از نظر پرداخت ها و معاملات آزاد موانع و تحریم هایی برای تاجران ایرانی ایجاد شده که رقابت در حوزه صادرات و واردات را برای آن ها مشکل کرده است. بنابراین کمک به دور زدن و ارائه راهکارهایی برای تجارت سودمند حتی با وجود تحریم ها از حوزه های مفید فعالیت وکلای بازرگانی است.

همچنین داشتن تجربه در زمینه حل اختلافات تجاری موکلان در دادگاه یا دیگر روش های موجود مانند میانجیگری و داوری اهمیت داشته و جزء حوزه های فعالیت و خدماتی وکیل بازرگانی صادرات و واردات است. وجود این وکیل باتجربه و کاربلد به کاهش و رفع اختلافات تجاری و بازرگانی کمک زیادی می کند.

3-3 آشنایی با تجارت الکترونیک و قوانین آن

تجارت الکترونیک امروزه مبنای معاملات داخلی و خارجی و جدا نشدنی از پروسه واردات و صادرات است. از طرفی وکیل بازرگانی با آشنایی کامل بر این امور، مسائل حقوقی مربوط به سیاست های حفظ حریم خصوصی، قوانین حمایت از مصرف کننده و ضوابط وب سایت ها یا اعتبار این موارد را بررسی و ارزیابی کرده و نتایج را به اشخاص حقیقی یا حقوقی موکل خود اطلاع خواهد داد. بنابراین در حوزه قوانین تجارت الکترونیک همواره وجود وکیل بازرگانی لازم و مفید است.

3-4 آشنایی، ارزیابی و تنظیم انواع قراردادهای تجاری

حقوق مربوط به قراردادهای دو جانبه و چند جانبه و رعایت اصول قانونی آن نیز از دغدغه های تاجران است. بنابراین انجام صفر تا صد قراردادهای فرانشیز، توزیع، قراردادهای بین المللی تجارت و هر تعهد دو طرفه با کمک وکیل بازرگانی صادرات و واردات بهتر انجام می شود. همچنین در صورت وجود بندها و تبصره های زیان آور و پر ریسک در هر قرارداد، وکیل بازرگانی آن ها را شناسایی و درباره عواقب مالی و حقوقی آن با تجار و مدیران شرکت مشورت و راهنمایی لازم را عرضه خواهد نمود.

3-5 کنترل امور صادرات و واردات و مجوزهای آن

اخذ مجوزهای اولیه در یک فرایند قانونی و سریع همواره برای صاحبان و مدیران شرکت های بازرگانی و صادراتی یا وارداتی یک چالش بزرگ و مهم است. بنابراین وکیل بازرگانی به این پروسه کمک زیادی کرده و مشورت های لازم را در اختیار این اشخاص قرار خواهد داد. همچنین کنترل تمامی امور مربوط به صادرات و واردات از جمله اختلافات تجاری، پرداخت ها و به طور کلی اطمینان سازی برای این پروژه های خرید و فروش کالاها و محصولات متنوع به خارج از کشور به کمک این وکیل متخصص انجام خواهد شد.

3-6 انجام هر خدمت حقوقی وابسته به بازرگانی خارجی

مشاوره به موکلین درباره الزامات، موانع و پیچیدگی های قانونی و فعالیت های تجاری، کمک به مذاکرات یا ثبت و ضبط قراردادها یا موافقت نامه بین طرفین، وکالت از موکلین و بررسی دعاوی قضایی از جمله خدمات حقوقی ارزنده‌ای است که در حوزه اشراف و فعالیت های وکیل بازرگانی و تجاری است.

4
ویژگی های وکیل بازرگانی صادرات و واردات

در مقایسه با دیگر وکلای پایه یک دادگستری، وکیل بازرگانی بیشترین تسلط را بر قوانین و مقررات حاکم بر امور تجارت و بازرگانی را دارد و برای شناخت بهترین وکیل بازرگانی نیز به فعالیت ها و خصوصیات آن می توان توجه کرد. بنابراین از جمله ویژگی های وکیل بازرگانی صادرات و واردات عبارتند از:

  •  برخورداری از صبر و حوصله برای همه شرایط آتی پرونده های حقوقی
  •  برخورداری از قدرت برقراری ارتباط با افراد درگیر با پرونده های مختلف حقوقی
  •  تسلط کامل بر قوانین و تبصره های تجاری
  •  قدرت بیان، طرح دعاوی و دفاعیه منظم و دقیق از موکل و پرونده های بازرگانی
  •  تجربه و دانش تخصصی در پرونده های بازرگانی
  •  ارائه بهترین و جدیدترین مشاوره های حرفه‌ای برای مشکلات موکل و پیگیری مداوم پرونده
  •  تجربیات زیاد در پرونده های بازرگانی و صادرات و واردات کالاها
  •  آگاهی از قوانین تجاری و الکترونیک هر دو کشور برای مبادله و خرید یا فروش کالاها
  •  اخذ رزومه قوی و کسب اعتماد اشخاص حقوقی و حقیقی

5
هزینه وکیل بازرگانی صادرات و واردات

اخذ وکیل بازرگانی با توجه به مزایایی که از حضور آن برای افراد ایجاد می شود، دارای هزینه‌ای است و به اجرت یا دستمزدی که وکیل به ازای خدمات خود در اختیار موکل قرار می دهد حق وکاله گویند که بر اساس توافق بین اشخاص و وکیل تعیین خواهد شد. این هزینه با توجه به جزئیات پرونده یا نوع خدمت درخواستی موکل به همراه هزینه مشاوره اولیه به وکیل بازرگانی پرداخته خواهد شد.

در قراردادی که بعد از مشاوره اولیه بین وکیل بازرگانی و موکل منعقد می شود مدت و اختیارات و دیگر هزینه های حق وکالت تعیین خواهد شد و فرایند رسمی رسیدگی به امور حقوقی و گمرکی نیز معین خواهد شد. با انتخاب گروه حقوقی معید این فرایند ساده‌تر، کم هزینه و با بهترین کیفیت و سرعت عمل در حل پرونده همراه خواهد بود.

6
نتیجه گیری

وکیل بازرگانی متخصص و آگاه به امور گمرکی و قراردادهای صادرات و واردات کالاها می تواند برای همه اشخاص از خسارات بیشتر جلوگیری کند و مسائل حقوقی آن ها را با دقت و سرعت بیشتر و در چهارچوب قانون انجام دهد. مسلط بودن به همه قوانین از جمله شناسایی تحریم ها و قوانین بین المللی لازمه انتخاب هر وکیل است و باید تمامی مفاد قراردادهای مبادلات بین المللی با نظر و تایید این کارشناسان حقوقی انجام شود.

بنابراین دپارتمان حقوقی معید با برخورداری از بهترین وکلای بازرگانی در زمینه حقوق بین المللی بهترین نیروهای حاذق و باتجربه را در اختیار موکلان و افراد درگیر با این پرونده ها قرار خواهد داد. در این مقاله نیز به معرفی خدمات ارائه شده توسط وکیل بازرگانی صادرات و واردات و خصوصیات بهترین وکیل بازرگانی پرداخته شد.

 

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

7
سوالات متداول

1- چرا باید از وکیل بازرگانی برای صادرات یا واردات کالاهای خود استفاده کرد؟

به دلیل حساسیت و مبالغ بالای معاملات و سختی تجارت بین المللی از خدمات متنوع این وکیل می توان بهره‌مند شد و بدون وکیل بازرگانی در فرایند تجارت بین المللی موانع زیاد یا زیان جبران نشده بالایی برای هر شخص ممکن است ایجاد شود.

2- ویژگی های بهترین وکیل بازرگانی خارجی چیست؟

تعهد و صبر، تسلط به قوانین بین المللی، تجربیات و مشاوره حرفه‌ای و توانایی دفاع و بررسی قراردادها از جمله این خصوصیات و نقاط قوت بهترین وکیل است.

3- مزایای اخذ مشاوره از دپارتمان حقوقی معید درباره امور حقوقی صادرات و واردات چیست؟

کیفیت مشاوره و راهنمایی بهینه موکلان و مراجعان، اخذ تمامی خدمات مربوط به اسناد و پروسه های قضایی و تجاری و فعالیت بهتر و سریع تر از جمله گرفتن مجوزهای بین مبدا و مقصد یا داخلی و خارجی برای صادرات نیز به کمک این تیم حرفه‌ای انجام خواهد شد.

وکیل بازرگانی صادرات و واردات

نظرات درباره مقاله وکیل بازرگانی صادرات و واردات

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

آشنایی با مفهوم عقد یا قرارداد

10 آذر 1401

انواع شرکت های تجاری

11 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

استرداد هدایایی دوران نامزدی

07 آذر 1401

نحوه وصول چک | 0 تا 100 مراحل وصول چک با تصویر

09 آذر 1401

وکیل ثبت شرکت در تهران

11 آذر 1401